Ved eKontoret beskæftiger vi os med konvertering til e-conomic og udvikling af løsninger, som kan integreres i e-conomic.
Vi ser os selv som IT-håndværkere, som ikke kun leverer og får tingene til at lykkes, men som i den grad, har et fokus på at skabe en bedre brugeroplevelse og kundekonfigurerede produkter. Vores formål er, at lette hverdagen for vores kunder. Gennem tiden har vi konverteret over 10.000 virksomheder til e-conomic, hvor vi møder hver kunde i deres særlige problemstilling og skaber den bedste og mest effektive løsning.
Har du erfaring med koordinering og projektstyring? Så er du måske den rette vi søger. Du får mulighed for en dagligdag, der indeholder en stor kontaktflade og du bliver ”the go-to person” i mange henseender.
eKontoret har placering i Viby ved Aarhus og har brug for en dygtig projektkoordinator.
Som projektkoordinator ved eKontoret er du en central rolle i projektstyringen og derfor kan du løfte de mange opgaver i og omkring projekterne, som alle omhandler implementeringer og optimeringer i e-conomic. Dermed er det dig der sikrer at projekterne forløber til rette tid og at dine kollegaer oplever et godt flow i de mange projekter, som de hver dag arbejder på.
Du vil opleve en hverdag, hvor oplevelserne er mange og hvor to dage sjældent er ens. Du bliver en del af et lille team, hvor man hjælper hinanden.
Du kommer til at arbejde med:
Du har formentlig allerede erfaring med projektkoordinering eller har lysten til at udvikle din erfaring med projektstyring. Du har mod på at have mange bolde i luften og vigtigst af alt har du erfaring fra en koordinerende rolle.
Som projektkoordinator kan du holde hovedet koldt, trives i en udadvendt og kommunikerende rolle, derudover er du skarp på at sætte dig ind i forretningens behov, arbejdsgange og problemstillinger.
I dit arbejde går du struktureret og metodisk til dine opgaver, og dine opgaver afsluttes til aftalt tid. Du følger dine opgaver til dørs og sætter en ære i at hjælpe dine kollegaer på plads, således projekterne får et godt flow.
Vi lægger vægt på, at du:
Hvis du har erfaring med zoho er det en klar fordel men ikke et krav.
Du tilbydes et uformelt arbejdsmiljø, som bærer præg af diversitet blandt medarbejderne og hvor der lægges vægt på godt kollegialt samvær. Dette vil både foregå på kontoret i Viby, men også en håndfuld gange årligt sammen med kollegaerne fra det Københavnske.
Fleksibilitet er et must og det gælder begge veje. Du vil i nogle få faste rammer få mulighed for at forme din egen hverdag sammen med resten af teamet. Her lægges der vægt på at få rustet dig til de mange opgaver og du får selv rig mulighed for at byde ind med input, så I sammen sikrer at I kommer i mål.
Faglig og personlig udvikling ses som en naturlig del af både din og virksomhedens udvikling.
Hvis du ønsker det, er der mulighed for at arbejde på nedsat tid (dog min. 30 timer/ugen)
Søg stillingen her
Sælger med interesse for regnskab, digitalisering og leverance
Målet er enkelt: at skabe værdi for kunderne
eKontoret har brug for en dygtig sælger til kontoret i København eller Aarhus, der kan være med til at løfte de mange opgaver de har i og omkring e-conomic.
Som sælger ved eKontoret, vil du have en central rolle i de kunderelationer som du indgår i, og du støtter så meget op omkring kunderne som muligt i processen.
Som sælger er du ofte den første som eKontorets kunder møder. Du vil derfor under kyndig vejledning være den, der peger kunden i den rigtige retning og sørger for at få skitseret det rigtige setup. Med tiden vil du være den, der kan tage kunden med fra start til slut i samarbejde med leverance- og udviklingsafdelingen.
Du vil møde mange spændende virksomheder i forskellige størrelser, der har forskellige behov for digitalisering. Og du vil opleve en hverdag, hvor oplevelserne er mange, og hvor to dage sjældent er ens.
Du vil i jobbet være en del af et leveranceteam af konsulenter/sælgere, og du vil have reference til den leveranceansvarlige.
Du kommer til at arbejde med:
Glad, nysgerrig og serviceminded
Du har formentlig allerede erfaring med e-conomic, eller lysten til at udvikle din viden om e-conomic, og du har lyst til de mange ”bolde i luften”. Vigtigst af alt har du erfaring med udadvendt kundekontakt, gerne fra en lignende rolle, og som person er du nysgerrig og glad, når du møder kunderne.
I dit arbejde går du struktureret og metodisk til dine opgaver, og dine opgaver afsluttes til aftalt tid. Du følger dine opgaver til dørs og sætter en ære i at hjælpe kunden på plads.
Regnskabserfaring er en klar en fordel, men er ikke en forudsætning.
Vi lægger vægt på, at du:
Uformelt og dynamisk miljø
Du tilbydes et uformelt arbejdsmiljø, som bærer præg af diversitet blandt medarbejderne, og hvor der lægges vægt på godt kollegialt samvær. Dette vil både foregå på kontoret, men også en håndfuld gange årligt sammen med alle dine kollegaer på tværs af kontorerne .
Fleksibilitet er et must, og det gælder begge veje. Så du vil indenfor nogle få faste rammer få mulighed for at forme din egen hverdag sammen med resten af teamet. Her lægges der vægt på at få rustet dig til de mange opgaver, og du får selv rig mulighed for at byde ind med input, så I sammen sikrer, at I kommer i mål.
Faglig og personlig udvikling ses som en naturlig del af både din og virksomhedens udvikling.
eKontoret er en IT-virksomhed, som beskæftiger sig med konvertering til e-conomic og udvikling af løsninger som kan integreres til e-conomic.
Vi ser os selv som IT-håndværkere, som ikke kun leverer og får tingene til at lykkes, men som i den grad, har et fokus på at skabe en bedre brugeroplevelse og kundekonfigurerede produkter. Vores formål er, at lette hverdagen for vores kunder. Gennem tiden har vi konverteret over 10.000 virksomheder til e-conomic, hvor vi møder hver kunde i deres særlige problemstilling og skaber den bedste og mest effektive løsning.
Vi har to kontorer, som er placeret på henholdsvis Sjælland og i Jylland, hvoraf du skal være placeret i Jylland med arbejde på tværs af landet.
Arbejdsopgaver:
Som projektleder ved os, vil du blive en del af vores eksterne og interne projekter. Vi søger en person, som kan hjælpe med at skabe overblik og status over vores mange projekter og deres økonomiske fremdrift. Derfor forventer vi, at du er strukturelt tænkende, resultatdreven og har lyst til at visualisere via projektstyringsværktøjer.
Vi har et stigende fokus på at effektivisere både intern og ekstern, og dette vil du blive en del af.
Vi forventer at:
Du kan arbejde mindst 10 timer om ugen
Du kan arbejde selvstændigt
Du har forretningsforståelse
Du er åben og udadvendt
Du har lyst til at indgå i vores team
Du er i gang med uddannelse indenfor projektledelse el. tilsvarende
Vi tilbyder:
En mulighed for at blive en del af en spændende udviklingsrejse og et skønt team, med en uformel omgangstone. En hverdag på en god arbejdsplads, i hyggelige omgivelser.
Er du en udvikler med en uforløst løsningsarkitekt i maven og med en naturlig evne til at danne overblik?
Medansvarlig udvikler til ERP-løsninger
eKontoret har brug for en dygtig udvikler til kontoret i Århus, der kan være med til at løse store som små udviklingsprojekter. Som udvikler ved eKontoret, vil du have en central rolle i udviklingen af de mange komplekse løsninger samt en løbende kundekontakt.
Du vil i jobbet være koordinator på nearshore udvikling, og du vil have direkte reference til den administrerende direktør.
Hos eKontoret arbejder de i dag med Kendo framework fra Telerik, men virksomheden er ikke bundet af specifikke teknologier og er nysgerrige på, hvordan du kan berige dem.
Du kommer til at arbejde med teknologier som:
Drevet af faglig indsigt og begejstring for teknologi
Du har formentlig en relevant uddannelse inden for softwareudvikling som eksempelvis datalog, datamatiker, webintegrator eller lign.. Vigtigst af alt har du min. 5 års erfaring med softwareudvikling, gerne fra en tilsvarende udviklerrolle med kundekontakt.
Som person er du nysgerrig på nye teknologier, og de anvendte teknologier er du allerede fortrolig med.
Personligt arbejder du struktureret og metodisk med dine opgaver, og dine opgaver afsluttes til aftalt tid. Du følger dine leverancer til dørs, og du står på mål for kvaliteten og funktionaliteten.
Vi lægger vægt på, at du:
Uformelt og dynamisk miljø
Du tilbydes et uformelt arbejdsmiljø, som bærer præg af diversitet blandt medarbejderne, og hvor der ligges vægt på godt kollegialt samvær.
Faglig og personlig udvikling ses som en naturlig del af både din og virksomhedens udvikling.
Ved eKontoret værner vi om hinanden og vi prioriterer at pleje det sociale.
Det er vigtigt for os, at hverdagene er præget af lidt hygge og sjov, så vi gør meget ud af at skabe en atmosfære, som underbygger dette.
Vi er altid på udkig efter de rigtige talenter og medarbejdere, som kan støtte op omkring den spændende vækstrejse vi er på, og som kan sætte sit personlige præg i virksomheden.
Her på siden kommer der løbende ledige stillingsopslag, og når vi ikke har ledige stillinger modtager vi gerne uopfordrede ansøgninger.
Det er jo muligt vi ikke har spottet at vi mangler dig!
“Udfordrende og spændende, hvor to dage ikke er ens. Samt inspirerende da vi er i kontakt med mange forskellige typer kunder og leverer mange forskellige løsninger.”
Steven Kruse, Salg & Partner Manager
“Sjovt arbejdsmiljø hvor jeg har muligheden for at udfordre mig selv med forskellige typer opgaver, som giver mig et energiboost, når vi er i mål og kunden er tilfreds.”
Olga Behrens, Konsulent